Wat is vereist?
- Een afgeronde hbo- of wo-opleiding, bij voorkeur in een technische richting
- Werkervaring in een commercieel zakelijk dienstverlenend bedrijf is een pre
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als geschrift
- In het bezit van een Rijbewijs B
- Accuraat, zorgvuldig en het vermogen om relevante indicatoren zelfstandig te beoordelen
- Je bent weetgierig, energiek en gedreven
- Je bent klantgericht, hebt overtuigingskracht en helpt anderen graag met veranderingen om te gaan
Wat krijg je?
- €3.000 - €4.400 bruto p/m (afhankelijk van kennis en ervaring) o.b.v 40-urige werkweek
- 32 tot 40-urige werkweek
- Een persoonlijk studiebudget van €1.000 per jaar dat je naar eigen inzicht kunt besteden aan activiteiten gericht op jouw ontwikkeling en loopbaan
- Betaalde incompany trainingen én begeleiding van betrokken collega's die je helpen om je consultancyskills naar een hoger niveau te tillen
- Een collectieve winstuitkering en vakantiegeld
- 29 tot 34 vakantiedagen (o.b.v 40 uur, afhankelijk van je leeftijd krijg je extra dagen)
- Een gezellig team en veel uitjes, borrels en leuke teamactiviteiten
- Een laptop, telefoon en mobiliteitskaart voor al je zakelijke reizen
- Een pensioenregeling waar je zelf maar 3% aan bijdraagt.
Wat doe je?
- 10% Interne overleggen
- 30% (Voorbereiden op) afspraken met klanten
- 40% Subsidieaanvragen of -scan uitwerken
- 10% Procesverbeteringen uitdenken
- 10% Trainingen volgen voor vakkennis en zelfontwikkeling
Deze vacature is gemaakt op basis van gesprekken met medewerkers in de functie. Zo krijg jij een realistisch beeld van de baan.
Interesse
Heb je een vraag of ben je geïnteresseerd? Neem contact met ons op.Marjolein Nijhuis
Vacature
Als Junior Consultant Duurzaamheid en Innovatie bij Plus Projects werk je voor zowel MKB als grote bedrijven. Dit kunnen bedrijven zijn in allerlei sectoren die zich bezighouden met projecten omtrent technische productinnovatie, verduurzaming van vastgoed, digitalisering of circulariteit.
In deze rol ben je verantwoordelijk voor het gehele subsidietraject van de projecten. Je kwalificeert of de projecten voldoen aan de subsidievereisten, ondervraagt de klant over het project en werkt dit uit tot een aanvraag die je zelfstandig indient en afhandelt. Jouw bijdrage hierin is dat je complexe zaken vertaalt naar heldere feiten. Jij brengt de puzzelstukjes bij elkaar en schetst een duidelijk totaalbeeld. Een verantwoordelijkheid met impact, die je vormgeeft als subsidieconsultant.
Je bent tijdens het gehele proces betrokken en werkt aan verschillende projecten tegelijkertijd. Je werkt altijd samen met een andere Consultant aan een project. Daarnaast werk je hard aan de relatie met je klanten en blijf je betrokken bij de klant om onbenutte subsidiekansen te ontdekken en aan te kunnen kaarten.
Je komt te werken in een zelfsturend team, bestaande uit de twee oprichters van Plus Projects, verschillende Medior- en Junior Consultants en twee Office Managers.
Als je het leuk vindt om veel variatie te hebben in zowel taken als klanten en je het als een uitdaging ziet om waar nodig je kritische blik op zaken te laten zien, dan is dit een baan voor jou.
Werkweek
Op een leuke werkdag heb je een fysieke afspraak met een klant en heb je daarna de ruimte in je agenda om je ideeën gelijk uit te werken.
Op een minder leuke werkdag moet je veel voorbereidende taken uitvoeren. Deze taken dragen uiteindelijk bij aan een groter geheel, maar op de dag zelf geven ze minder voldoening.
- 09:00
- 10:00
- 11:00
- 12:00
- 13:00
- 14:00
- 15:00
- 16:00
- 17:00
- 18:00
- 19:00
-
- Dagstart
- Lunch
- Voorbereiden op klantafspraak
- Afspraak met klant
- Subsidieaanvraag uitwerken
- Telefonische afspraak met beoordelaar
-
- Lunch
- Werken aan interne verbeterprojecten
- Subsidieaanvraag uitwerken
- Inlezen nieuwe subsidieregelingen
-
- Lunch
- Voorbereiden op klantafspraak
- Afspraak met klant
- Werken aan interne verbeterprojecten
- Subsidiescan maken
-
- Dagstart
- Borrel
- Lunch
- Training volgen
- Kwartaalmeeting
-
- Lunch
- Subsidiescan maken
- Voorbereiden op klantafspraak
- Telefonische afspraak met klant
- Subsidieaanvraag uitwerken
Voorbeeld uit de praktijk
Groeipad
Bij Plus Projects sta jij zelf aan het roer van jouw ontwikkeling. We kennen geen (afgebakende) functies maar ontwikkelen we ons steeds verder naar een volgend vakvolwassen niveau. Wij geloven dat we jouw persoonlijke ontwikkeling substantieel kunt versnellen door er regelmatig aandacht aan te besteden, feedback te vragen en te bespreken waar je tegenaan loopt. Om je hierbij nog meer te helpen besteden we elk kwartaal tijd aan reflectie op jouw professionele ontwikkeling. Daarnaast kun je bij Plus Projects incompany trainingen verwachten én krijg je jaarlijks een persoonlijk budget om naar eigen inzicht te besteden aan trainingen voor jouw ontwikkeling.
Werken bij Plus Projects
Plus Projects is een toonaangevend adviesbureau in Den Haag dat zich richt op het realiseren van maximale subsidie-impact voor circulaire, duurzame en digitale innovaties. Samen met onze klanten werken we aan vernieuwende projecten die een positieve bijdrage leveren aan de samenleving. Ons kantoor bevindt zich in een karakteristiek pand op loopafstand van het strand. Binnen het team heerst een open en informele sfeer waarin intensief wordt samengewerkt. Er is veel ruimte voor eigen verantwoordelijkheid, initiatief en het geven én ontvangen van feedback. Je werkt met bevlogen collega’s die elkaar ondersteunen en coachen, en als er iets te vieren valt, dan doen we dat samen.
Bij Plus Projects werk je niet alleen aan betekenisvolle opdrachten, maar ook aan een betere wereld. We zijn trots op onze B Corp-certificering, die aantoont dat we duurzaamheid, maatschappelijke impact en transparantie serieus nemen. Als collega maak je deel uit van een organisatie die bewuste keuzes maakt in hoe we omgaan met klanten, hoe we ons teambeleid vormgeven en hoe we ons verhouden tot onze omgeving. We kijken verder dan winst en bouwen aan een toekomstbestendig bedrijf waar we samen trots op kunnen zijn.
Elke dag zetten we ons in voor positieve verandering, samen met onze klanten, partners en het team. Wil jij jouw talent inzetten binnen een organisatie die ambitieus en bewust onderneemt? Bekijk dan onze vacatures en draag bij aan de wereld van morgen.
- Hoofdkantoor in Den Haag
- 65% / 35%
- 14 werknemers in Nederland
- Gem. leeftijd 30 jaar
- Business casual